Wednesday, June 3, 2015

SOALAN LAZIM JUBAH CARDIGAN

Soalan lazim JUBAH CARDIGAN:

Q:Jubah Cardigan ini ada saiz ke?
A: Jubah Cardigan adalah FREE SIZE. Sesuai untuk pemakai baju size S, M, L. 

Q: Saya biasa pakai baju size S. Sesuaikah saya memakai Jubah Cardigan ini?
A: InsyaAllah sesuai. Jubah ini akan lebih 'loose' untuk pemakai yang bersize S. Model dalam gambar, biasa memakai baju size M.

Q:Jubah ini melekat ke bila dipakai?
A: Jubah ini A cut. Jika pemakai yang biasa mengenakan baju ukuran S,M,L tidak ada isu melekat di badan. 

Q: Adakah saya perlu memakai kain bersama Jubah Cardigan?
A: Ya. Skirt ataupun Palazo sangat sesuai digayakan bersama Jubah Cardigan. Model memakai palazo cifon.

Q:Adakah awak jual palazo yang dipakai oleh model?
A: Ya. Saya ada jual.

Q:Adakah Jubah Cardigan sesuai untuk menyusukan anak?
A: Ya. Bukaan zip di bahagian tengah memudahkan penyusuan anak. 

Q: Harga Jubah Cardigan ini boleh kurang lagi ke?
A: Maaf cikpuan. Harga tu memang terbaik. Saya dah belanja duit pos. 

Q:Saya berminat untuk membeli borong. Berapa harga dan minimum order?
A: Harga borong adalah RM80**. Minimum order 6 pasang. Warna adalah random. Harga tidak termasuk kos pos.



No comments:

 
Copyright to BUTIK UMMU AIMY
Designed by UMIESUEstudio 2015